آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ب.ظ

آهای پسر / دختر سرزمین من . . .


آهای دختر سرزمین من . . .


آخ ببخشید باز جنسیتت را فراموش کردم !


پسر سرزمین من...


معلوم هست کجایی خیلی وقت است تو را گم کرده ایم...


دیروز داشتی مردانه در میدان میجنگیدی . . .


امروز داری توی آرایشگاه ها ابرو بر میداری ،


مو رنگ میکنی ، دماغت را سر بالا میکنی . . .


آهای پسر سرزمین من . . .

دختراااااااااااااااااااان سرزمین من نیاز به مردی دارند که محکم باشد ،


قوی باشد در سختی ها ، در دشواری ها همراه و همیارشان باشد


انقدر قوی باشد که همه دنیا در برابرش کم بیاورد . . .


آهای پسر سرزمین کمی اهسته برو . . .

به کجا چنین شتابان؟؟!!!! . . .




نظرات (۲)

دختر خوب هم هست چشم بصیرت مب خواد
بازم پسر خوب پیدا میشه
دختر خوب چی؟
هست آیا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی