آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

به سـوی او قـدمی برداریـم


به سـوی او قـدمی برداریـم ...

آتشی که نمى سوزاند " ابراهیم " را


و دریایى که غرق نمی کند " موسى " را

کودکی که مادرش او را به دست موجهاى " نیل " می سپارد

تا برسد به خانه ی تشنه به خونش

دیگری را برادرانش به چاه مى اندازند

سر از خانه ی عزیز مصر درمی آورد

آیا هنوز هم نیاموختی ؟!

که اگر همه ی عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند

و خدا نخواهد ، " نمی توانند "

پس

به " تدبیرش " اعتماد کن

به " حکمتش " دل بسپار

به او " توکل " کن

و به سمت او " قدمی بردار "

تا ده قدم آمدنش به سوى خود را به تماشا بنشینی ...


نظرات (۴)

مریضم انگاری
وقتی میرم تو یه وبی نظراشم میخونم حقیقتش خوندن نظرا رو بیشتر از خوندن پستا میپسندم یه گشتی هم تو وبی که نظر گذاشته میزنم
همین وبه که اینجا نظر داده رو میگم ادب پنو
رفتم ببینم تو واسش چی نوشتی دیدم هیچی نیستگفتم حتما اهل نظر مظر نیستی ولی وقتی تو وب بنده خدا دیدم فقط اسمو نظر تو هست رگ کنجکاویم زد بالا ولی فضول نیسم
پاسخ:
اختیار داری
اگه میشه آدرس وبشو بده
اومدم ببینم واسه نظرم چه جوابی دادی رفتم یه سر به این وبه که معرفی کرده یه پست خوب داشت که هیچوقت یادم نمیره
نوشته به همه آدمها با احترام برخورد نکن چون واسشون توهم میاره
دمش گرم من که دیدم ینی سرم اومده
اون یکی وبت خیلی نظر داره اینجا خلوته چرا؟

پاسخ:
چون بلاگفا صمیمی تره ولی اینجا نه
بلاگفا ، وبلاگ های بروز شده را معرفی میکنه ولی اینجا نه
ولی من اینجا را بیشتر دوست دارم چون با شما آشنا شدم
با سلام
با وبلاگ جدید به روزم و منتظر حضور شما.


سلام
طاعات قبول درگاه حق
هرچه میخواهی از خدا بخواه
که دادنش رحمته و ندادنش حکمت
هیچی از بنده نخواه که دادنش منته ندادنش خفت

خداوکیلی یه روزی بود که میگفتم خدایا یا فلانی یا هیشکی اگه ندی من میمیرمو ازین حرفا
خلاصه هر وقت هرکی میگفت از خدا فلان چیزو خواستم بهم نداد الان میبینم به نفعم بوده صلاحم تو اون بوده کلی فحشش میدادمو میگفتم همش شعاره
اما الان بعد از چند سال خودم دارم همین حرفو میزنم خداوکیلی اگه اون موقع بهم نداد خواستمو خیلی خیلی بهتر از اونارو بهم داد
یکیش همین کربلایی که رفتم
خلاصه دمش گرم
پاسخ:
رب اشرح لى صدرى
پروردگارا سینه مرا بگشاى
و یسر لى امرى
و کارم را به من آسان کن
و احلل عقده من لسانى
و گره از زبانم باز کن
یفقهوا قولى
تا گفتارم را بفهمند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی