آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ

جملات زیبا


 زنده بودن حرکتی افقی است از گهواره تا گور
و زندگی کردن حرکتی عمودی است از زمین تا آسمان
.
.
.
برای دوست داشتن وقت لازم است، 
اما برای نفرت
گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است.
.
.
.
گاه در زندگی، موقعیت هایی پیش میآید که انسان
باید تاوان دعاهای مستجاب شده خود را بپــردازد.
.
.
.
به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد
اما هر وقت تنم به جماعت نادان خورد گفتند: "مگه کوری؟"
.
.

.
مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی،
بدان که زندگی می کنی ...
.
.
.
هیچ انتظاری از کسی ندارم!
و این نشان دهنده ی قدرت من نیست !
مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است
.
برای زنده ماندن دو خورشید لازم است؛
یکی در آسمان و یکی در قلب ...
.
.
.
در جستجوی قلبِ زیبا باش نه صورتِ زیبا
زیرا هر آنچه زیباست همیشه خوب نمی ماند
امـا آنچه خوب است همیشه زیباست ...
.
.
.
هیچ وقت رازت رو به کسی نگو؛
وقتی خودت نمیتونی حفظش کنی،
چطور انتظار داری کس دیگه ای برات راز نگه داره؟
.
.
.
هیچ انسانی دوست نداره بمیره !
اما همه آرزو میکنن برن به بهشت.
اما، یادمون میره که برای رفتن به بهشت اول باید مرد ...
.
.
.
از 3 نفر هرگز متنفر نباش :
فروردینی ها، مهری‌ها، اسفندی ها
چـون بهتـرین هستند

سه نفر را هرگز نرنجون :
اردیبهشتی ها، تیری ها، دی ـی ها
چـون صادق هستند
سه نفر رو هیچوقت نذار از زندگیت بیرون برن :
شهریوری‌ ها، آذری‌ ها، آبانی ها
چـون به درد دلت گوش میدهند

سه نفر رو هرگز از دست نده :
مرداد ـی ها، خرداد ـی ها، بهمن ـی ها
چـون دوست ِ واقعی هستند
.
.
زیباترین عکس ها در اتاق های تاریک ظاهر می ‏شوند؛
پس هر موقع در قسمتی تاریک از زندگی قرار گرفتی،
بدان که خدا می‏ خواهد تصویری زیبا از تو بسازد.
.
.
.
نتیجه زندگی، چیزهایی نیست که جمع میکنیم
بلکه قلبهایی است که جذب میکنیم
.
.
.
عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم؛
بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری !
بعد از چند روز به دوستی
بعد از چند ماه به همکاری
بعد از چند سال به همسایه ای ...
 
 

اما بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمی کنیم !
دیگر وقت آن رسیده که اعتمادی فراتر آنچه می بایست را به او ببخشیم.
او که یگانه است و شایسته ...


نظرات (۱۹)

خدایا اگر تو دستم را بگیری هیچ کس مرا دست کم نمیگیرد

سلاااااااااااااااااااام . سایتت خیلی قشنگه...

من همیشه سایتت رو به همه معرفی میکنم.

خدافظظظظظظظ !!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
با سپاس از شما
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۶ زهراسادات
سلام وبلاگت خیلی قشنگه خوشم اومد.
موفق باشی
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۳ زهراسادات
سلام وبلاگت خیلی قشنگه خوشم اومد.
موفق باشی
خدا گفت میبری یا میخوری؟من گرسنه گفتم میخورم.
چه میدانستم لذت هارا میبرند
حسرت هارا میخورند.مرحوم دکتر حسین پناهی.
دم از بازی  "حکم"  میزنی!

دم از حکم  "دل"  میزنی!

 

پس به زبان  "قمار"  برایت میگویم:

قمار زندگی را به کسی باختم که  "تک"   "دل"  را با  "خشت"  برید!....

جریمه اش  "یک عمر"   "حسرت"  شد!!

باخت زیبایی بود!

یاد گرفتم از روی  "دل"  حکم نکنم!!

"دل"  را باید  "بر"  زد جایش  "سنگ"  ریخت که با  "خشت"   " تکبری" نکنند

 

سلام

وبلاگه خوبی داری

ممنون که سر زدی

موفق باشی

 

۱۱ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۱۵ ملکه ی تنهایی
گاهی اینکه صبح ها

دلت نمی خواد بیدار بشی

همیشه نشونه ی تنبلی نیست

خسته ای از زندگی

نمی خوای قبول کُنی که یک روز دیگه شروع شده !!!

 

تو می گذری…من می گذرم
تو از من – من از دل
تو می خندی…من می خندم
تو به من – من به روزگار
تو می گریزی…من می گریزم
تو از عشق – من از خاطره
تو می روی…من می روم
تو از اینجا - من ازاینجا
کاش می فهمیدی از اینجا ……. تا …… اینجا
چقدر فاصله است

 

اول سال 91با کسی اشنا شدم،هرچی میگذشت بیشتر علاقه مند میشدم بهش،وابسته شدم بهش،عاشقش شدم،اما یهو بعد اون همه ابراز علاقه که بهم میکرد بهم گفت که به کس دیگه ای علاقه من شده و بهم گفت که برم گم بشم،بهم گفتکه ازت خوشم نیومد،بهش میگم پس گذشته چی،میگه حرفای مزخرف ول کن برو پی کارت>موندم چیکار کنم.فکرای زیادی میان تو سرم اما هنوز منتظرم...بیا تو وبلاگم و راهنماییم کن.مرسی.راستی استادی.وبت خیلی خوشگل وپرمحتوا است.
قشنگ بودن
ازحضورت ممنونم...
سلام دوست عزیز مطالب جالبی داری خیلی قشنگه وممنون که بهم سرزدی بازهم منتظرت هستم.

سلام

 

سلام  دوست عزیز ازاینکه اومدی تووبلاگمون  ممنون ......................

 

خدایا..خط ونشان دوزخت رابرایم نکش..جهنم تراز دنیایت سراغ ندارم.................

وقتی دو عاشق از هم جدا میشن …
دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن …
چون به قلب همدیگه زخم زدن …
نمیتونن دشمن همدیگه باشن …
چون زمانی عاشق بودن …
تنها میتونن آشناترین غریبه برای همدیگه باشن …
سلام آشنای آشنا دومین بار که خدمتمی رسم  جهت عرض ادب  وبااجازه از آشنا وبااحترام قلبی شمارا درذهنم ثبت می کنم ازاین آشنائی بی نهایت خوشحالم /
با احترام سازلی جباری
قمار دلهره عجیبی داشتم
برگی حکم داشتم
و دیگر هرچه بود ضعیف و پایین
بازی شروع شد
حاکم او بود و من محکوم
همه برگهایم رفتند و سربرگی بیش نماند
برگی از جنس وفا رو کرد من بالاتر امدم
بازی در دسته من افتاد
عشق امد با حکم عشوه و ناز برید
و حکم امد از جنس چشمه سیاهش
زندگی حکم پایین من بود و من باختم...

 

آنقدر حرف هایم را خورده ام که اگر به چشمانم دقیق بنگری " کر " می شوی...!

................................................................

ممنون از حضورت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی