آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ

خسته ام


خسته ام از تظاهر به ایستادگی

از پنهان کردن زخم هایم
زور که نیست !
دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم و

با لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است....!
............اصلأ دیگر نمیخواهم که بخندم
میخواهم لج کنم ، با خودم ، با تو ، با همه ی دنیا...!
چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و مثل هر روز باشی....؟؟!
خسته ام .... از تو .... از خودم....از همه ی زندگی .....
میخواهم بکشم کنار ! از تو ... از خودم..... از همه ی زندگی ..


نظرات (۴)

عالی بود دمت گرم

سلام واقعا عالی بود مرسی!من ک خیلی خوشم اومده!

خوشحال میشم اگه  یه سری ب وبلاگ مابزنی مرسی!فدات!

سلام عزیزم وبت خوب بود.لینکت کردم خواستی توهم منو لینک کن.اینم ادرست اون یکی وبمه خواستی برو:love501.blogfa.com
خسته ام. خسته از زندگی و هر روز و هر ثانیه انتظار مرگ را می کشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی