آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

دو مطلب ارسالی


وقتی تند تند غر میزنم و سکوت میکنی...

بعد سرمو میارم بالا و تو فقط نگام میکنی...
میگی:
ای جونم قیافشو...
بعد هر دو میخندیم...
همون لحظه است که تو دلم میگم خدایا ازم نگیرش.


***

دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "


دلم تنگ شده


مطلب ارسالی از : فائزه

نظرات (۵)

 خیلی قشنگ بود مرسی

خیلی خوب بودمرسی
من دلم تنگ نشده ولی میخوام که اینطوری باشه!
سلام دوست عزیز این متنت واقعا زیبا بود.منتظر حضورت هستم.
وبلاگ عالی داری.

سلام سایتت  سر گرم کنندس
پاسخ:
سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی