آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۳ ب.ظ

یا ابا صالح المهدی ادرکنی


حالا روزجمعه ها بی تو من منتظرم
توی بهت لحظه ها از تو من بی خبرم

کی میشه آقا بیایی که دلم غمگین شده
توی حسرت نگات بغض من سنگین شده


ترسم اینه که آقا،تو بیایی من نباشم
زیر کلی خاک آقا چند ساله خفته باشم

گرچه من نمیبینم اون روی ماه تو رو
ولی باز با این همه خیلی دوست دارم تورو
.

.

.
یا ابا صالح المهدی ادرکنی



نظرات (۱)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۷ ♥ӿ♥ تـنـــهــــای اول ♥ӿ♥
سلام. آره من همین عصری اینترنت قطع شد بعد که وصل شد دیدم زیاد شده!!!!

از من همه جوره هست...

از 40 هست تا 120... ولی دیگه بالاتر نمیره. ولی بیشتر رو 70-80 هستش

تو از کجا دانلود میکنی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی