آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۱۹ ب.ظ

بهترین اس ام اس عاشقانه که میتونید به معشوق ارسال کنید



لعنت به اون کســــی که ….

وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی . . .

خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری

 

*

*

*

 

اس ام اس عاشقانه

گاهی دلم بی هوا ، هوایت را می کند . . .
هوای تو ، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی !

*

*

*

 

به خاطر خاطره هایت ، خاطرت در خاطرم ، خاطره انگیز ترین خاطره هاست . . .

*

*

*

به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !

*

*

*

دستم را بگیر . . . ! ببر . . . !
به دور دست هایی که در دسترس هیچ . . . !
دستی نباشم . . . !

*

*

*

زندگی زیباست ، که گاه خاطره ای در میان خاطره ها ، خاطره ی خاطره ها می گردد . . .

 

*

*

*

وقتی تو نیستی همه نیستن ! نه که نیستن ؛ هستن ، ولی مثل تو نیستن . . .

*

*

*

یادته یادم دادی یادت باشم ؟
حالا یادت باشه یادت نره به یادتم . . .

 

*

*

*

در بودنت به نبودنت و نبودنت ، به بودنت می اندیشم . . .
ای بود و نبود من . . . !

*

*

*

در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشتی .
الهی تنهاترین تنها کست در تنها ترین تنهاییت تنهای تنهایت گذارد . . .

*

*

*

گرچه همه بودند . . .
اما تو که نبودی ، بودن ِ همه نبودن بود ، تا بودن . . .
تو نبودی و من در فزاقت ، تمام خلوتم را با خودم تقسیم کردم . . .

*

*

*

بهتر بودن ، بهتر از اینه که وانمود کنی که بهترینی . . .

*

*

*

اس ام اس عاشقانه جناس

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش !
من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود ، به امیدی که تو فانوس شب من باشی . . .

*

*

*

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .

*

*

*

یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره اینو یادت نره . . . !

*

*

*

وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم ، ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی !

*

*

*

فکر تنهایی نباش تنهایی خودش تنهاست ، تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست …

*

*

*

عادت کن که عادت نکنی ، که اگه عادت کنی نمی تونی عادت نکنی !

*

*

*

دوست داشتن دل می خواد نه دلیل پس دوستت دارم بی دلیل . . .

*

*

*

قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم
نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم . . .

*

*

*

نازم به ناز آن کس که ننازد به ناز خویش ، ما را به ناز فروشان نیاز نیست تا خدا بنده نواز است به بنده چه نیاز است .

لعنت به اون کســــی که ….

وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی …

خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری

 

*

*

*

 

اس ام اس عاشقانه

گاهی دلم بی هوا ، هوایت را می کند . . .
هوای تو ، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی !

*

*

*

 

به خاطر خاطره هایت ، خاطرت در خاطرم ، خاطره انگیز ترین خاطره هاست . . .

*

*

*

به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !

*

*

*

دستم را بگیر . . . ! ببر . . . !
به دور دست هایی که در دسترس هیچ . . . !
دستی نباشم . . . !

*

*

*

زندگی زیباست ، که گاه خاطره ای در میان خاطره ها ، خاطره ی خاطره ها می گردد . . .

 

*

*

*

وقتی تو نیستی همه نیستن ! نه که نیستن ؛ هستن ، ولی مثل تو نیستن . . .

*

*

*

یادته یادم دادی یادت باشم ؟
حالا یادت باشه یادت نره به یادتم . . .

 

*

*

*

در بودنت به نبودنت و نبودنت ، به بودنت می اندیشم . . .
ای بود و نبود من . . . !

*

*

*

در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشتی .
الهی تنهاترین تنها کست در تنها ترین تنهاییت تنهای تنهایت گذارد . . .

*

*

*

گرچه همه بودند . . .
اما تو که نبودی ، بودن ِ همه نبودن بود ، تا بودن . . .
تو نبودی و من در فزاقت ، تمام خلوتم را با خودم تقسیم کردم . . .

*

*

*

بهتر بودن ، بهتر از اینه که وانمود کنی که بهترینی . . .

*

*

*

اس ام اس عاشقانه جناس

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش !
من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود ، به امیدی که تو فانوس شب من باشی . . .

*

*

*

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .

*

*

*

یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره اینو یادت نره . . . !

*

*

*

وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم ، ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی !

*

*

*

فکر تنهایی نباش تنهایی خودش تنهاست ، تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست …

*

*

*

عادت کن که عادت نکنی ، که اگه عادت کنی نمی تونی عادت نکنی !

*

*

*

دوست داشتن دل می خواد نه دلیل پس دوستت دارم بی دلیل . . .

*

*

*

قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم
نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم . . .

*

*

*

نازم به ناز آن کس که ننازد به ناز خویش ، ما را به ناز فروشان نیاز نیست تا خدا بنده نواز است به بنده چه نیاز است .


نظرات (۴)

دوستدارم مطالب زیبا بود
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۶ روح الله
بهترم میتونه باشه ولی بازم خوبه ممنون
۲۱ آبان ۹۲ ، ۰۰:۴۴ علیــــ ـرضا
سلام
زیبا بود
بروزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
تبادل لینک ؟
بمیری ک ادمو مجبور میکنی نظر بده!سوسک بشی الهی.خخخخخخخخخخ.عالی بود میسی
پاسخ:
خیلی ممنونم از دعای خوب شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی