آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

تا رسیدم به تو عمرم مثل عطر رازقی رفت



همه ی فصل جوونیم پا به پای عاشقی رفت

تا رسیدم به تو عمرم مثل عطر رازقی رفت

دل من تو این جزیره واسه هر دلی پناه بود

لب ساحل تک و تنها چشم به راه قایقی رفت

دیگه حوصله ندارم خسته ام خسته ی خسته

روی کتفم جای زخم و دلم از همه شکسته

اگه آهم سینه سوزه یا که حرفام پردرده

پشت این همه ترانه عاشقی جلوه نشسته

دست خالی شدم اما غزل غزل ترانه دارم

واسه امروز کوله باری پر از خاطره دارم

هم نفس تا تو رسیدی تازه شو عمر بهارم

واسه عاشقانه خوندن یه نفس فاصله دارم


نظرات (۴)

سلام وبت20ته با تبادل لینک موافقی؟
ممنونت میشم جوابمو بدی.
 سلام وبلاگ زیبایی دارید شما میتونید برای دیدن جملاتی زیبا برگرفته از کتاب از میان کوچه پس کوچه های کهنه ی زندگی که نویسنده ی ان خانم سارا پرچمی که خود مدیریت این وبلاگ رو بعهده داره به این ادرس برید Matnekotah. blogfa.com
سلام خیلی وبلاگ زیبایی دارین اگه مایل به تبادل لینک بودین بهم خبربدین
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۱ دوباره سلام قدرتی
   [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]
 [گل] [گل] [گل] [گل]
، [گل] [گل] [گل]
  [گل] [گل]
 [گل] ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
  [گل] دل رمیده ما را انیس و مونس شد
. [گل] بعثت پیامبر اکرم بر پیروان حقیقیش تهنیت باد. [گل]
 [گل]
 [گل]
 [گل] [گل]
 [گل] [گل] [گل]
 [گل] [گل] [گل] [گل]
 [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]
 [گل] ✿✿...♥*♥ عاشقان عیدتون مبارک♥*♥...✿✿ [گل]        

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی