آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ

همه مرده اند!!!


دوستی میگفت : خیلی سال پیش که دانشجو بودم بعضی از اساتید عادت به حضور و غیاب داشتند... تعدادی هم برای محکم کاری دوبار

این کار را انجام میدادند ، ابتدا و انتهای کلاس ، که مجبور باشی تمام ساعت را سر کلاس بنشینی!!! هم رشته ای داشتم که شیفته

یکی از دختران هم دورهاش شده بود.... هر وقت این خانم سر کلاس حاضر بود ، حتی اگر نصف کلاس غائب بودند جناب مجنون میگفت:

استاد همه حاضرند! 

و بالعکس، اگرتنها غائب کلاس این خانم بودوبس میگفت: استاد امروز همه غائبند هیچ کس نیامده!!! در اواخر دوران تحصیل ازدواج کردند و

دورادور میشنیدم که بسیار خوب و خوش هستند... امروز خبردار شدم که آگهی ترحیم بانو را با این مضمون چاپ کرده است:


هیچ کس زنده نیست...همه مرده اند!!!



ارسال شده توسط مصطفی


نظرات (۴)

kheili  ghashag bood///ye afsane
پس تا 23 خرداد باید برم دنبال وبایی که پستاشون چنگی به دل نمیزنه
چاره ای نیست
چند تا وب مثل واسه تو باشه از هر دست مطلبی داشته باشه تو وبگردی حوصلم سر نمیره
راستی چرا اردیبهشت امتحان دارید؟
دبیرستانی هستی؟؟؟؟
بین دوستات کسی هست وبش مثل خودت باشه؟
اگه هست بگو تو این مدت برم اونجا گشت بزنم.
مرسی

پاسخ:
دانشجو هستم ...فقط به خاطر انتخابات ، امتحانات به جای آخر خرداد توی اردیبهشت برگزار میشه
بین دوستام کسی نیست که زود به زود آپ کنه
مرســــــــــــی

بخــــــــــــــــــــوان مـــــــــرا خــــط بــــه خــــــط
معنایم کن واژه بـــــــــــه واژه، حرف بــــــــــه حرف
تمام بغض هایم، اشــــــــــک هایم، نگفته هایم را مرهــــــــــــم باش...
که من از برم این قصه ی تنهـــــــــــــــــــــــایی را
******
سلام من آپم
دلت میاد بیای و واسه هر پست دو نظر نزاری؟؟؟؟؟؟؟

تا امتاحانات تموم نشه نیستی؟
اوه کو تا امتاحانا شرو شه 10 تیرم تموم میشه
درس خونیا از الان داری میخونی
دمت گرم ایشالا قبولی
پاسخ:
امتحانات من 28 اردیبهشت شروع میشه و 23 خرداد تموم میشه
بابت داستان زیباتون ممنونم ....بازم منتظر مطالب خوب شما هستم
مرســـــــــــــــــــــی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی