آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ب.ظ

اشک


בعا مـــﮯ کنم که هیچگاه چشمهاے تـــــــــو

בر انحصار قطره هاے اشک نباشنـב

בعا مـــﮯ کنم که لبانت فقط בر غنچه هاے لبخنـבباشنـב

בعا مـــﮯ کنم בستانت که وسعت آسماטּ و پاکــﮯ בریا را בارב

همیشه از حرارت عشق گرم باشـב

مـטּ برایت בعا مـــﮯ کنم که گل هاے وجوב نازنینت هیچگاه پژمرבه نشونـב

براے شاپرک هاے باغچهے خانه ات בعا مـــﮯ کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشنـב

مـטּ براے خورشیـב آسمان زنـבگیت בعا مـــﮯ کنم که هیچگاه غروب نکنــב

 


نظرات (۲)

سلااام وبلاگه قشنگی داری .....حرفاتم ب دل میشینه
این ... خیلی قشنگ بودش!
خیلی خوب توصیف شده هرکس که پشت این پست هستش ...
چه قدر هم دعاهای خوبی نهفته داره !
هم خنده داره ... هم گریه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی