آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ

دلتنگم


دل تنگــــــــــــــــــــم!
دلتنگِــــــــــ خیلی چیزهــــــــــــــــــــا
دلتنگـــــــــــــــ این همه دلتنگی هــا
چیزهایی که بر من گذشت و هرگز باز نخواهد گشتــــ !
دلتنگـــــــــــــــــــم . . .
دلتنگ نیمه شبهــــــــــــــــــــــای دلتنگی
دلتنگـــــــــــ این همه نبودنهـــــــــــــا
دلتنگـــــــــــــــ این همه دل تنگیهــــــــــــــا
دلتنگ عهــــــــــــــــدهایی که کسی آنها را نبستــــ
دلتنگ تمام چیزهایی که میشد باشـــــــــــد و نیستــــــ
و تمــــــــــــام هست هایی که نیستــــــ !
حتی آنان که دلشان برایم تنگــــــــــــ نخواهد شد!!
دلتنگ تر نیز خواهـــــــــــــــــــــم شد...
می رســـــــــــــد روزی که بگویــــم:
دلم برای آن روزها ی دلتنگـــــــی تنگـــــــــ شده!!

نظرات (۵)

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۱ یه آدم دلتنگ
سلام خیییییییییلی وبت عالی بود به وب من هم سربزن نظر هم یادت نره گلم.
آرزومند آرزوهایت.
harf nadare ungadr xub bud hamasho xundam eyval 
سلااااااااااام سایت خوبی داری راستی از مطالبتم استفاده کردم به وب منم بیا
و من هر ثانیه دلتنگم.نوشتتون خیلی زیبا بود
خداوندا

هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی، خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی، عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی، هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم، تو یکباره همه را برهم زدی، و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم...

تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم، و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم... خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم.

مناجات شهید چمران ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی