آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۴ ب.ظ

دل استــ دیگر خستــه میشود ...


دل استــ دیگر خستــه میشود ...
بی حوصله میشــود ...
از روزگار از آدمـــــــها از خــودشـــــ
از این قابــها , از اثباتــ , از تـــــوضیــح
از کلماتــــی که رابـــطه ها را به گند میکشـــد
از اینـــ همه مهربانیــ کردن
و نا مهربانی دیدنــ , از ســـــــــــــنگ صبور بودن
و آخــــــــــــر هم مُهر ســـــنگ بودن خوردنـــــــ
از زهــــــر حرفـــ هایی که
تــــــا آخر عمـــــــر آدم را مـــــــی آزارد ...
خســــــــــــته ام ...
کـــــــــــــاش مـــیــشـد خـــــودمـــو یـــه جـــــایی جـــــا بـــذارم...
و بـــرگـــردم بــبــیـنــم ...
دیــگـه نـیــســتــم

نظرات (۱۰)

۱۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۰ ♥ӿ♥ӿ♥ تـنـــهــــای اول ♥ӿ♥ӿ♥
ممنونم...

اینجوری مگه بده؟ ببینم اگه تونستم این نیو تب رو هم بر میدارم...
ممنون از حضورتون
دیوان حافظ ما نوشته " قرعه کار به نام من دیوانه زدند " من هم همیشه همینو میگفتم
ممنون از تذکرتون " قرعه فال " هم ترکیب قابل قبول و لطیفی هست.
منتظر حضور مجدد شما هستم.
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۰۹ ♥ӿ♥ӿ♥ تـنـــهــــای اول ♥ӿ♥ӿ♥
منو نمیبینی ...

فردا باید بشینم زبان بخونم... پس فردا امتحان دارم
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۹ ♥ӿ♥ӿ♥ تـنـــهــــای اول ♥ӿ♥ӿ♥
حالا تو میخوای منو بزنی؟
پاسخ:
فردا میام طرفا خونتون برا عروسی دایی جونم کمکش کنم
همون فردا اگه دیدمت میران کتک لازم را برات تجویز میکنم
مگه نبینمت



سلام...............



باید بهتون بگم کامنتای رو که برام گذاشته بودین کلا حذف شده  نمیدونم چی بگم..............فقط

سکوت میکنم نه اینکه دردى نیست! دیگرگلویى نمانده براى فریاد [ناراحت]




درست این شعر اینه:

آسمان بار امانت نتوانست کشید                  قرعه کار به نام من دیوانه زدند

این بیت تلمیحی هست به آیه " ذر " تو قرآن در مورد پیمانی که خدا در روز ازل از انسانها گرفته.
و منظور از بار امانت عشق هست اما عشق الهی نه زمینی.

مطالبتون خوب بود مثل همیشه
موفق باشید.

پاسخ:
شما هم که اشتباه گفتید درستش اینه :
آسمان بار امانت نتوانست کشید                  قرعه فال به نام من دیوانه زدند

جالب بود تفسیرتون!
بعضی چیزا هستن که تفسیرشون به جای اینکه رفع ابهام کنه ابهام بیشتری تولید میکنه ...
عارف ها میگن این امانت هم ن عشق الهیه ...
تو کتاب مرصاد العباد از نجم الدین رازی (دایه) خلاصه ی بخش چهارمش " شبنم عشق " هم یه چیزایی درباره این گفته شده ... ==>جبرئیل را بفرمود که برو از رو زمین یه مشت خاک بیار (که من باهاش انسان رو بسازم) اما هیچ خاکی تن به این کار نمیداد (به خاطر همون بار امانت!)
البته من هنوز نتونستم بفهمم چرا عشق الهی میتونه انقدر توام با درد باشه ؟! ... به نظر من هر لحظه حس نگاه و عشق خدا به ما باعث میشه جون بگیریم و به زندگی خودمون ادامه بدیم ...
اصلا عشق باعث میشه دستورات خدارو با جون و دل انجام بدیم هیچ ابایی نداشته باشیم از این کارمون ... چون کسب رضای معشوق برای عاشق یه کار خیلی لذت بخشه ...
البته شاید من عشق رو هنوز نفهمیدم ...
شما چی ؟! میدونین چرا انقدر عشق الهی درد داره ؟!
اصلا میدونین چرا حافظ گفته :
"الا یا ایها الساقی ادرکاسا و ناولها/که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها "؟!
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۲ ♥ӿ♥ӿ♥ تـنـــهــــای اول ♥ӿ♥ӿ♥
میزنمتا...

خداوکیلی اگه تو بتونی یه رنگ قالب رو عوض کنی... چه برسه به اینکه قالب بسازی ((=
پاسخ:
یه مدتیه کتک نخوردی ....... فقط همین [خنده]
آسمان ابر امانت نتوانست بکشید/ قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند ...
تفسیرش با خودتون!


سلام.................[گل]

 یه بغل گل های لاله، سبدی پر از ستاره می فرستم واسه دوستم، که دلش مثل بهاره

با بهشت 18بروزم......................
[گل][لبخند][گل][گل][لبخند][گل]




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی