آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ

روزی که تو باشی و بخواهی برایت حرف بزنم!


این روزها که هنوز نیستـنت را به هوای دوباره داشتنت



ثانیه شماری میکنم ...



ساکتم .. حرف نمیزنم.



نه که چیزی برای گفتن نباشد . . . نه!


به این سکوت پیله کرده ام . . .



نه که ندانم چه بگویم . . . نـــه!!



این روزها من از همیشه پر تر از حرفــم!



از همیشه بیشتر گفتنی ها دارم . . .



ولی من ماندم و یک عـــــــالمه ناگفته هایِ ناشنیده . . .



حرفهایم را جمع میکنم میگذارمشان گوشه ای روشن،



میان دلــــــم!



میگذارمشان یک گوشه ی دلم و آنها را هر روز گردگیری میکنم



و یادشان می اُفتم و



خلاصه آنقدر نگهداریشان میکنم . . .



تا روزی که تو بیایی !.!.!



روزی که تو باشی و بخواهی برایت حرف بزنم!



تا وقتی برمیگردی اتاقم پر از دوست داشتنی های تو باشد...


نظرات (۳)

قندان خانه را پر کردم از حرف هایت …
تو که میدانی …
من چای تلخ دوست ندارم …
هوس فنجانی دیگر کرده ام …
کمی بیشتر بمان …
اگه میشه اسمتون رو بگید که لینکتون کنم امیدوارم ناراحت نشید اما من فقط وبلاگ ها رو با اسم نویسنده لینک میکنم

I love all the star in the sky 
But they are nothing compared to the ones in your eyes
من تمام ستاره های آسمون رو دوست دارم ولی اونا در مقایسه با ستاره ای که در چشمان تو میدرخشند هیچ اند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی