آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۱ ب.ظ

سبد سبد آبروی ایرانی رفت

کاملا بدون شرح . . .

عکس ها را میتونید با سرچ توی اینترنت پیدا کنید

اینا را من نگرفتم و بیشترشون مال فارس نیوز هستند

ببینید چقدر راحت با آبروی یه کشور بازی میکنن

و بعدش با یه عذرخواهی ساده تموم میشه

تاسف داره ..........

شرمن: سبد کالا با پول ما میان فقرا توزیع شد!

بقیه در ادامه ی مطلب . . .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷

نظرات (۹)

جدی اون شعره مال سهرابه؟؟؟؟؟
پاسخ:
بله
من نمی تونم برم تو وب بعضی از کسایی که اومدن تو وبم چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام خوبی؟
ببخشید من زیاد سوال می پرسم!!!!
هروقت تونستی جوابم بده بعد بگو تقریبأ چه وقتایی به اینترنت دست یابی داری ممنون!!!!
سلان مرسی از اینکه جواب دادی

بنظرت چون جلوی نظرا به جای تأیید نوشته خوصوصی نمی تونم ثبت کنم؟
بمیرم الهی :(
خدا ب داد این مردم برسه :(

من شنیدم تو تو همین شهر های اطرافمون تو همین درگیری های سبد کالا دو تا کشته داده
امیدوارم ک دروغ باشه
پاسخ:
دروغ نیست
دو کشته و یه زخمی داره
منتظر جوابت هستم که چکار کنم که بتونم نظرات و ثبت کنم اگر میشه راهنماییم کنی ممنون
سلام مرسی از نظرت
به نظرت چرا نمی تونم نظرات و تأید کنم؟
کاش این عکس هارو نمیگذاشتید!
نمیدونم دارم درست فکر میکنم یا نه
درسته که مشکل کشور ما ریشه ایه و سال ها طول میکشه حل بشه، الآن باید به مسئولان اعتماد کنیم به کارهاشون!
اینطوری حداقل بقیه نمیتونن سوء استفاده کنن

واقعا شرمنده ام ... شرمنده از به دنیا آمدن!!
پاسخ:
منم اصلا دوست نداشتم این عکس ها را بزارم ولی مجبور شدم ...
همه ی دنیا دیدند و تنها کسایی که ندیدند و یا نخواستند ببینند خود ما ایرانی ها بودیم
مشکلات قابل حله فقط باید بدونیم : ما توی کشور انقدر که سوء مدیریت داریم تحریم نداریم
.
.
.

خخخخ.... جالب  بود

پاسخ:
اصلا جالب نیست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی