آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱ ب.ظ

کی به پایان می رسد این درد



کی به پایان برسد درد، خدا می داند
ماه ساکن شود و سرد، خدا می داند
در سکوت شب هر کوچه این شهر خراب
گم شود ناله شبگرد، خدا می داند
مردم شهر همه منتظر یک نفرند
چه زمانی رسد این مرد، خدا می داند
برگ ها طعمه بی غیرتی پاییزند
راز این مرثیه زرد، خدا می داند
خنده غنچه گلها به حقیقت زیباست
شاید این است رهاورد، خدا می داند


***


درد نوشت:

خیلی با خودم سر این پست کلنجار رفتم

نتونستم عکس بچه های بی گناه سوری رو بزارم

که این روزا چه طور مظلومانه کشته می شن

نتونستم...نتونستم

 خدا !

کی میخواد برسد آن مرد از راه

که نجات بده همه مظلومین عالم رو

برسان مولای مارو به حق عمه جانشون زینب(س)

اللهم عجل لولیک الفرج



نظرات (۷)

می روم اما چمدانم را نمی برم …
سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !
سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدی و نظرتو گفتی...
بازم به ما سر بزن خوشحالمون میکنی...
مطلب جالبی بود...
ایشاا... مولا هرچه زودتر ظهور کنه...
اوضاع دنیا بجوری درهمه....
برای سلامتی اقا امام زمان و ظهورشون هر کس تو دلش یه صلوات بلند بفرسه اولیشم خودم....
یا علی خدانگهدار...
سلام....بامعرفت...[نیشخند]
وبلاگ جدیدت مبارک
گاهی یه سری به وبلاگ ما بزنی بد نیست....
یه مطلبه جدید گذاشتم بخون و حتما نظرتو بگو...
منتظر نظرت هستم یا علی
خدانگهدار[بدرود][چشمک]
باسلام آشنای غریبی که برایم چندان غریب نیستی. مطالبی که انتخاب کنی بسیار خواندنی و جالب هستند و من به شخصه استفاده می کنم از سلیقه شما. امیدوارم موفق باشی. ضمنا من نیز با شگفتیهای آبگرم گاومیش گلی سرعینِ اردبیل به روزم.با احترام.سعید
سلام
با سوگواره جعفربن محمد(ع) منتظر حضورتون هستم.
پستی که خبر از درد واقعی میده ...!
جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی