آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

آشــــــنای غریـــــب

اینجا همه چی در همه

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

یادم نیست


یادم نیست

طلوع اولین گل سرخ بود

یا غروب آخرین نرگس زرد ؟!

که پروانه ها

تو را در من سرودند

یادم نیست

اولین شعرم را برای تو

که باران کجا می خواند

و پنجره ها فهمیدند

یادم نیست

کدام شب بو

از خواب عطر تو پرید

که سیب ها دانستند

یادم نیست

با جنون کدامین بید

نیمکت ها را برای تو چیدند

یادم نیست

من تو را کی دیده ام

در ملاقات های شکسته

که من همیشه بوده ام

و تو همیشه نیامدی

یادم نیست

ای عشق ناشناس

کدام گریه تو را

رو به روی من نشاند

که دست هیچ خیالی

جرأت نمی کند

از گونه های عاشقم

تو را پاک کند

و می اندیشم

از کی تو را خواسته ام ؟!

و من یادم نیست !

منبع : http://parvizsadeghi.blogfa.com/1392/11?p=3

منبع : http://www.cafealone.ir

نظرات (۶)

سلام
خسته نباشین

عزیز این نوشته رو از هر جا کپی کردین اسم نویسنده رو اشتباه نوشتن چون این یکی از نوشته های منه نه شاملو  :

http://parvizsadeghi.blogfa.com/1392/11?p=3
پاسخ:
با تشکر اصلاح شد
عزیز این یکی از نوشته های منه نه آقای شاملو از هرجا کپی کردین نام نویسنده رو اشتباه نوشتن

http://parvizsadeghi.blogfa.com/1392/11?p=3
سلام

دوست عزیز این مطلب یکی از نوشته های من هست نه شاعری که تصویرش رو گذاشتین

http://parvizsadeghi.blogfa.com/1392/11?p=3

پست 2321


یک روز میرسد....                                                                          یک ملافه ی سفید...                                                                     پایان می دهد...                                                                          به من...                                                                                     به شیطنت هایم...                                                                        به بازیگوشی هایم...                                                                     به خنده های بلندم...                                                                     روزی که همه بادیدن عکسم بغض می کنندو می گویند:دیوانه دلمان برایت تنگ شده
گاهی میرسد که دیگر....
از خدا نه پول میخوای.....
نه خونه.....
نه.......
یه موقع هایی هست 
که فقط یه دل خوش میخوای......
فقط یه دل خوش.
پاسخ:
شما منو میشناسید ؟........
دلم تنگ شده برا روزایی که:


شبا اس میدادی" مال خودمی "


روزا بیست بار اس میدادی" دوست دارم "


ولی قهر میکردم،قبل از اینکه بخوابی اس میدادی" آشتی نکردیمااااااا "


" هنوز قهری "


دلم تنگ شده
پاسخ:
آخ آخ آخ .........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی